tisdag 3 januari 2012

Dagen då vi fick jullov







Så här glada blev vi den 22 december 2011 eller Henrik, men jag använder mig av honom för att beskriva lyckan av att inte behöva gå upp klockan 07:30 varje morgon på nästan 3 veckor. Underbar känsla. Lov är till för att man ska kunna ta vara på sig själv och bara göra det man vill göra utan att behöva känna någon skolstress. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till dessa bilder. Jag älskar att uttrycka mig i bilder och då blir det svårt att skriva.

Första bilden på Henrik tog jag precis då vi hade slutat, ljuset ute var perfekt och bilden blev så ljus som jag ville ha den. Det enda jag har gjort med bilden är att jag gjorde den lite ljusare och la på ett soft pink light lager och då fick jag den rosa känslan i bilden. Dem andra bilderna har jag knappt redigerat bara dragit ner ljuset så att dem blev mörkare.
/Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar